Winkel

31 zitplaatsen!

10 cent per uur parkeren!

Loosduinse Hoofdstraat 198, 2552 AL, Den Haag

Ontspannen genieten van versbereide vis in onze winkel

Bij Visspecialist Van Eeden ben je van harte welkom om niet alleen verse vis mee naar huis te nemen, maar ook om direct te genieten van een versbereide maaltijd in onze winkel.

Met 31 zitplaatsen bieden wij een gezellige en ontspannen plek om even tot rust te komen. Of je nu komt voor een snelle hap of uitgebreid wilt lunchen, onze zitplaatsen geven je de ruimte om te genieten van de smaak van echte versheid!

Zorgeloos parkeren voor de deur, slechts 10 cent per uur

Menu

Het Menu Viswinkel Den Haag
Menu Viswinkel Den Haag

De Winkel

31 zitplaatsen beschikbaar!

10 cent per uur parkeren!

Loosduinse Hoofdstraat 198, 2552 AL, Den Haag

Bezoek Onze Winkel

Recente Reviews

  • Fantastische tent met aardig personeel! Haring en paling, wellicht omdat het mijn favoriete vis is, erg lekker! Al met al, loop je langs en heb je trek, probeer dan ook de lekkerbek!

    thierry Huijsing Avatar thierry Huijsing

    Echte Kwaliteit.

    Ben De Lange Avatar Ben De Lange
  • Van de week heerlijke dorade gehaald bij van Eeden. Zes stuks, super vers, werd ter plekken voor ons schoongemaakt en zoals altijd een leuk verhaaltje erbij! Even in de pan met olie gebakken, verse groente erbij en we hebben heerlijk gegeten!! Van Eeden is echt een aanrader en zeker als je gasten te eten krijgt, weet je zeker dat je hier goede vis krijgt!

    media thumbnail 0
    Manon Avatar Manon

    Hele mooie schone winkel met geweldige vis. Komen er wekelijks, nog nooit teleurgesteld.

    Simone Avatar Simone
  • Echt een top tent. Alles vers en schoon daarnaast ook nog snelle service!

    Armando Schotborgh Avatar Armando Schotborgh

    De winkel is prachtig, het personeel erg vriendelijk en de vis is super van kwaliteit.

    Clubrondenhaag Ron Avatar Clubrondenhaag Ron
  • Vandaag weer heerlijke vis gehaald voor de barbecue. We hebben weer genoten van de verse vis!

    Jeffrey Eshuis Avatar Jeffrey Eshuis

    Mijn familie haalt hier altijd heerlijk vis! En vandaag wederom erg lekker, plus een man die echt hart heeft voor zijn vak.

    media thumbnail 0media thumbnail 1media thumbnail 2
    Pascalle The Hunter Avatar Pascalle The Hunter
  • Heerlijke vis, beter dan Scheveningen! 👍 Lekkere verse vis, vriendelijke bediening.

    Jurriën Kaper Avatar Jurriën Kaper

    Geweldige zaak, echt superlekkere vis, heel vers, goed klaargemaakt, de eigenaren zijn erg lieve mensen. De zaak is altijd op en top schoon. Ze maken ook veel zelf. Overheerlijke tonijnsalade, pittige makreelsaade en nog veel meer! Kortom echt een aanrader!

    Alex Pronk Avatar Alex Pronk
  • Topzaak hier moet je zeker zijn geweest en ik weet zeker, je wil niets anders meer. Dus laat je verrassen 👍🥂

    Hans van Rijthoven Avatar Hans van Rijthoven

    Kom hier graag, heerlijke vis, schone zaak en top medewerkers.

    media thumbnail 0
    S R Avatar S R
  • Gezellig en goed! Mooie zaak mooie mensen en lekkere visssies....

    Maya Van Nes Avatar Maya Van Nes

    Heel fijne viswinkel. Lekker eten en natuurlijk ook om mee te nemen. Top personeel, aanrader voor de visliefhebbers.

    Gerry Reijnders Avatar Gerry Reijnders
  • Geweldige visboer.

    Rob Heyder Avatar Rob Heyder

    Broodje van Eeden is een echte aanrader!!

    Bianca van der Meulen Avatar Bianca van der Meulen
  • Hele goede kwaliteit, altijd vers en heerlijk, en vriendelijk personeel.

    Laszlo Fischer Avatar Laszlo Fischer

    Afgelopen vrijdag waren we in Loosduinen en hebben wat kibbeling en Tempura garnalen bij de vishandel meegenomen. WERKELIJK waar; de vingers werden er bijna bij opgegeten!! Uitstekende kwaliteit en sublieme smaak. Een GROOT compliment en petje af voor Vishandel van Eeden in Loosduinen.

    Hans van der Zalm Avatar Hans van der Zalm
  • Altijd hele vriendelijke mensen hierzo. Ook is alles echt heerlijk hier!

    Melanie Post Avatar Melanie Post

    BBQ-en met thema 'vis'. Vorige week bestelling opgegeven. Sardientjes, Tijger garnalen en zwaardvis. De dag was perfect mede door de super kwaliteit van de producten die Kevin en het team leveren. Naast kwaliteit van het product is ook de kwaliteit van de service en kundigheid van het hele team uitmuntend.

    media thumbnail 0media thumbnail 1media thumbnail 2media thumbnail 3media thumbnail 4media thumbnail 5media thumbnail 6media thumbnail 7
    Ae Vdberge Avatar Ae Vdberge

Schrijf ook een Review