Paella rijk gevuld met zeevruchten
Mihoen pirri-Pirri met gamba’s
Pasta porto met curry Garnalen
Recente Reviews
-
Wij komen hier al jaren iedere week, een hele mooie zaak met mooie producten. De eigenaar heeft heel duidelijk liefde voor zijn product en kennis van zaken . Een aanrader !
Marsha Smid
Vissalade voor opa's verjaardag besteld. Was gewoon geweldig. Rijk gevuld en ontzettend lekker. Gewoon top en schoon op. Dank je wel Kevin en team!
Jeroen Jong
-
Keurig nette schone zaak met lekker broodje van van Eeden.
Siejan de Goede
Super mooie viszaak en de eigenaar versteld altijd alles vol passie je ziet dat alles vers 🐟 woord gemaakt en gesneden echt een aan rader 🐟 en probeer eens het broodje van eeden hmmm dat is smullen 😋
Martijn Herben
-
Was hier vandaag voor het eerst. Wat 'n feestje om in deze zaak te komen. Geweldige sortering, uitstekende kwaliteit. Zeer aangename bediening!
René Splithof
Top visboer! Heel erg vriendelijk en de aller aller lekkerste kibbeling! Heeeerlijk krokant en vers!!
Sude Tavbatir
-
Heerlijke vis!!
K.I. vd Klugt
Beste vis in de omgeving. Altijd vers, lekker en betaalbaar. Zeer vriendelijke bediening en er is ook altijd wat, om het weg te spoelen.
Renaldo F.
-
Super mooie viswinkel altijd verse producten. En mooi opgemaakte vitrines. Personeel is altijd vriendelijk en in voor een praatje.
jordy neijts
Jaren klant bij een andere visboer maar vandaag vis gehaald in Loosduinen wat een schone mooie zaak en heerlijke vis! Bedankt!
Rafika Ruijgrok
-
Geweldige visboer.
Rob Heyder
Altijd hele vriendelijke mensen hierzo. Ook is alles echt heerlijk hier!
Melanie Post
-
Top winkel, ziet er allemaal zeer verzorgt uit. Je kunt zowel binnen als buiten, voor de deur, zitten en genieten van de goede producten. Ook belangrijk, vriendelijk en behulpzaam personeel. Heb je een vraag over een bepaald product, dan krijg je ook een fatsoenlijk antwoord waar je wat aan hebt.
Michael Den Haag
Mooie winkel, ruim assortiment met vaak nieuwe producten. Altijd lekker! Topkwaliteit en goede service 👍🏻👍🏻
Martin van Arenthals
-
Mooie zaak, veel aanbod en lekker vers! Hygiënisch en vriendelijke bediening
Edwine Boeser
-
Heerlijke vis..heerlijke verse friet..lieve mensen. Zelfs voor sluitings tijd mochten we nog gaan zitten om te eten. Wat een service!! Niet gedaan uiteraard.
Mary Hermans
Een goede viszaak is moeilijk te vinden, op aanraden van een familielid zijn we naar Den Haag gereden. Makkelijk parkeren en stukje lopen naar de viswinkel. Een schitterende winkel met alles wat een visliefhebber zou willen eten. Maar eens uittesten 2x kibbeling besteld met eigen gemaakte sausjes. Op dat moment genoeg plaats om te zitten ( er is ook een buitenterras) Sinds onze wekelijkse visboer met pensioen is gegaan is het moeilijk om goede kibbeling te kopen. (Bij een van de bekendste Viszaken in Rotterdam kan dat, prijs is niet leuk) de kibbeling werd netjes geserveerd in kartonnen bakjes en de smaak is perfect, lekker gekruid, niet te. We hebben eindelijk weer eens lekkere kibbeling van kabeljauw gegeten. Vaak wordt er een goedkopere witvissoort gebruikt en dat proef je dan ook. De grootte koelvitrine biedt veel keuze. Garnalen kroketjes, veel verse vis (kan ook haast niet anders met Scheveningen op,loop afstand) en veel vis gerechten. We hebben onze viszaak gevonden en we komen weer snel terug.
Helmut J. Baier
Schrijf ook een Review
