Paella rijk gevuld met zeevruchten

Mihoen pirri-Pirri met gamba’s

Pasta porto met curry Garnalen

Recente Reviews

  • Wij komen hier al jaren iedere week, een hele mooie zaak met mooie producten. De eigenaar heeft heel duidelijk liefde voor zijn product en kennis van zaken . Een aanrader !

    Marsha Smid Avatar Marsha Smid

    Vissalade voor opa's verjaardag besteld. Was gewoon geweldig. Rijk gevuld en ontzettend lekker. Gewoon top en schoon op. Dank je wel Kevin en team!

    Jeroen Jong Avatar Jeroen Jong
  • Keurig nette schone zaak met lekker broodje van van Eeden.

    Siejan de Goede Avatar Siejan de Goede

    Super mooie viszaak en de eigenaar versteld altijd alles vol passie je ziet dat alles vers 🐟 woord gemaakt en gesneden echt een aan rader 🐟 en probeer eens het broodje van eeden hmmm dat is smullen 😋

    Martijn Herben Avatar Martijn Herben
  • Was hier vandaag voor het eerst. Wat 'n feestje om in deze zaak te komen. Geweldige sortering, uitstekende kwaliteit. Zeer aangename bediening!

    René Splithof Avatar René Splithof

    Top visboer! Heel erg vriendelijk en de aller aller lekkerste kibbeling! Heeeerlijk krokant en vers!!

    Sude Tavbatir Avatar Sude Tavbatir
  • Heerlijke vis!!

    K.I. vd Klugt Avatar K.I. vd Klugt

    Beste vis in de omgeving. Altijd vers, lekker en betaalbaar. Zeer vriendelijke bediening en er is ook altijd wat, om het weg te spoelen.

    Renaldo F. Avatar Renaldo F.
  • Mijn familie haalt hier altijd heerlijk vis! En vandaag wederom erg lekker, plus een man die echt hart heeft voor zijn vak.

    media thumbnail 0media thumbnail 1media thumbnail 2
    Pascalle The Hunter Avatar Pascalle The Hunter

    Geweldige vis, onze vrijwilligers bbq bij BuurtBoerderij De Nijkamphoeve was compleet met heerlijke vis van Van Eembergen uit Loosduinen. Top!

    Jan Korving Avatar Jan Korving
  • Super mooie viswinkel altijd verse producten. En mooi opgemaakte vitrines. Personeel is altijd vriendelijk en in voor een praatje.

    jordy neijts Avatar jordy neijts

    Jaren klant bij een andere visboer maar vandaag vis gehaald in Loosduinen wat een schone mooie zaak en heerlijke vis! Bedankt!

    Rafika Ruijgrok Avatar Rafika Ruijgrok
  • Geweldige visboer.

    Rob Heyder Avatar Rob Heyder

    Altijd hele vriendelijke mensen hierzo. Ook is alles echt heerlijk hier!

    Melanie Post Avatar Melanie Post
  • Top winkel, ziet er allemaal zeer verzorgt uit. Je kunt zowel binnen als buiten, voor de deur, zitten en genieten van de goede producten. Ook belangrijk, vriendelijk en behulpzaam personeel. Heb je een vraag over een bepaald product, dan krijg je ook een fatsoenlijk antwoord waar je wat aan hebt.

    media thumbnail 0
    Michael Den Haag Avatar Michael Den Haag

    Mooie winkel, ruim assortiment met vaak nieuwe producten. Altijd lekker! Topkwaliteit en goede service 👍🏻👍🏻

    Martin van Arenthals Avatar Martin van Arenthals
  • Mooie zaak, veel aanbod en lekker vers! Hygiënisch en vriendelijke bediening

    Edwine Boeser Avatar Edwine Boeser

    Sushirollen voor valentijn zijn in de maak. Vis gehaald bij van Eeden en oh wat ben ik blij met ze! Zij geven advies op maat en zijn mega vriendelijk. Wat ben ik blij dat jullie bij mij om de hoek zitten. Fijne valentijn!

    media thumbnail 0
    Eline Witmus Avatar Eline Witmus
  • Heerlijke vis..heerlijke verse friet..lieve mensen. Zelfs voor sluitings tijd mochten we nog gaan zitten om te eten. Wat een service!! Niet gedaan uiteraard.

    Mary Hermans Avatar Mary Hermans

    Een goede viszaak is moeilijk te vinden, op aanraden van een familielid zijn we naar Den Haag gereden. Makkelijk parkeren en stukje lopen naar de viswinkel. Een schitterende winkel met alles wat een visliefhebber zou willen eten. Maar eens uittesten 2x kibbeling besteld met eigen gemaakte sausjes. Op dat moment genoeg plaats om te zitten ( er is ook een buitenterras) Sinds onze wekelijkse visboer met pensioen is gegaan is het moeilijk om goede kibbeling te kopen. (Bij een van de bekendste Viszaken in Rotterdam kan dat, prijs is niet leuk) de kibbeling werd netjes geserveerd in kartonnen bakjes en de smaak is perfect, lekker gekruid, niet te. We hebben eindelijk weer eens lekkere kibbeling van kabeljauw gegeten. Vaak wordt er een goedkopere witvissoort gebruikt en dat proef je dan ook. De grootte koelvitrine biedt veel keuze. Garnalen kroketjes, veel verse vis (kan ook haast niet anders met Scheveningen op,loop afstand) en veel vis gerechten. We hebben onze viszaak gevonden en we komen weer snel terug.

    media thumbnail 0
    Helmut J. Baier Avatar Helmut J. Baier

Schrijf ook een Review