romige kreeften soep

Franse mosterd soep met paling

Hollandse vissoep

Thaise curry met garnalen( licht pittig 🌶)

Gepelde garnalen

Gepelde black tiger garnalen

Gepelde kleine garnalen voor de pasta

Recente Reviews

  • Super mooie viswinkel altijd verse producten. En mooi opgemaakte vitrines. Personeel is altijd vriendelijk en in voor een praatje.

    jordy neijts Avatar jordy neijts

    Geweldige vis, onze vrijwilligers bbq bij BuurtBoerderij De Nijkamphoeve was compleet met heerlijke vis van Van Eembergen uit Loosduinen. Top!

    Jan Korving Avatar Jan Korving
  • Was hier vandaag voor het eerst. Wat 'n feestje om in deze zaak te komen. Geweldige sortering, uitstekende kwaliteit. Zeer aangename bediening!

    René Splithof Avatar René Splithof

    Sushirollen voor valentijn zijn in de maak. Vis gehaald bij van Eeden en oh wat ben ik blij met ze! Zij geven advies op maat en zijn mega vriendelijk. Wat ben ik blij dat jullie bij mij om de hoek zitten. Fijne valentijn!

    media thumbnail 0
    Eline Witmus Avatar Eline Witmus
  • Mooie winkel, ruim assortiment met vaak nieuwe producten. Altijd lekker! Topkwaliteit en goede service 👍🏻👍🏻

    Martin van Arenthals Avatar Martin van Arenthals

    Geweldige visboer.

    Rob Heyder Avatar Rob Heyder
  • Heerlijke vis, beter dan Scheveningen! 👍 Lekkere verse vis, vriendelijke bediening.

    Jurriën Kaper Avatar Jurriën Kaper

    Beste vis in de omgeving. Altijd vers, lekker en betaalbaar. Zeer vriendelijke bediening en er is ook altijd wat, om het weg te spoelen.

    Renaldo F. Avatar Renaldo F.
  • De winkel is prachtig, het personeel erg vriendelijk en de vis is super van kwaliteit.

    Clubrondenhaag Ron Avatar Clubrondenhaag Ron

    Top visboer! Heel erg vriendelijk en de aller aller lekkerste kibbeling! Heeeerlijk krokant en vers!!

    Sude Tavbatir Avatar Sude Tavbatir
  • Super mooie viszaak en de eigenaar versteld altijd alles vol passie je ziet dat alles vers 🐟 woord gemaakt en gesneden echt een aan rader 🐟 en probeer eens het broodje van eeden hmmm dat is smullen 😋

    Martijn Herben Avatar Martijn Herben

    Jaren klant bij een andere visboer maar vandaag vis gehaald in Loosduinen wat een schone mooie zaak en heerlijke vis! Bedankt!

    Rafika Ruijgrok Avatar Rafika Ruijgrok
  • Hele goede kwaliteit, altijd vers en heerlijk, en vriendelijk personeel.

    Laszlo Fischer Avatar Laszlo Fischer

    Comfortabele omgeving en lekkere vissen

    media thumbnail 0
    Wendell Long (VOYAGER) Avatar Wendell Long (VOYAGER)
  • Lekkerste viszaak in Loosduinen. Kom graag met de kids visje eten hier.

    Alexander Bosman Avatar Alexander Bosman

    Super verse vis, ziet er ook allemaal verrukkelijk uit! Ik rij nooit alleen langs, maar haal altijd broodje garnalen kroket en heerlijke salade. Niet twijfelen, gewoon heen gaan. En super vriendelijke bediening!

    Jerry Vrolijk Avatar Jerry Vrolijk
  • Top kwaliteit en super verse vis en niet in oud vet gebakken. Heerlijk.

    Krijn Kros Avatar Krijn Kros

    De visschotel was perfect. Zeker voor herhaling vatbaar

    Martin Bruin Avatar Martin Bruin
  • Heerlijke vis..heerlijke verse friet..lieve mensen. Zelfs voor sluitings tijd mochten we nog gaan zitten om te eten. Wat een service!! Niet gedaan uiteraard.

    Mary Hermans Avatar Mary Hermans

    Echt een top tent. Alles vers en schoon daarnaast ook nog snelle service!

    Armando Schotborgh Avatar Armando Schotborgh

Schrijf ook een Review