romige kreeften soep
Franse mosterd soep met paling
Hollandse vissoep
Thaise curry met garnalen( licht pittig 🌶)
Gepelde garnalen
Gepelde black tiger garnalen
Gepelde kleine garnalen voor de pasta
Recente Reviews
-
Super mooie viswinkel altijd verse producten. En mooi opgemaakte vitrines. Personeel is altijd vriendelijk en in voor een praatje.
jordy neijts
Geweldige vis, onze vrijwilligers bbq bij BuurtBoerderij De Nijkamphoeve was compleet met heerlijke vis van Van Eembergen uit Loosduinen. Top!
Jan Korving
-
Was hier vandaag voor het eerst. Wat 'n feestje om in deze zaak te komen. Geweldige sortering, uitstekende kwaliteit. Zeer aangename bediening!
René Splithof
-
Mooie winkel, ruim assortiment met vaak nieuwe producten. Altijd lekker! Topkwaliteit en goede service 👍🏻👍🏻
Martin van Arenthals
Geweldige visboer.
Rob Heyder
-
Heerlijke vis, beter dan Scheveningen! 👍 Lekkere verse vis, vriendelijke bediening.
Jurriën Kaper
Beste vis in de omgeving. Altijd vers, lekker en betaalbaar. Zeer vriendelijke bediening en er is ook altijd wat, om het weg te spoelen.
Renaldo F.
-
De winkel is prachtig, het personeel erg vriendelijk en de vis is super van kwaliteit.
Clubrondenhaag Ron
Top visboer! Heel erg vriendelijk en de aller aller lekkerste kibbeling! Heeeerlijk krokant en vers!!
Sude Tavbatir
-
Super mooie viszaak en de eigenaar versteld altijd alles vol passie je ziet dat alles vers 🐟 woord gemaakt en gesneden echt een aan rader 🐟 en probeer eens het broodje van eeden hmmm dat is smullen 😋
Martijn Herben
Jaren klant bij een andere visboer maar vandaag vis gehaald in Loosduinen wat een schone mooie zaak en heerlijke vis! Bedankt!
Rafika Ruijgrok
-
Lekkerste viszaak in Loosduinen. Kom graag met de kids visje eten hier.
Alexander Bosman
Super verse vis, ziet er ook allemaal verrukkelijk uit! Ik rij nooit alleen langs, maar haal altijd broodje garnalen kroket en heerlijke salade. Niet twijfelen, gewoon heen gaan. En super vriendelijke bediening!
Jerry Vrolijk
-
Top kwaliteit en super verse vis en niet in oud vet gebakken. Heerlijk.
Krijn Kros
De visschotel was perfect. Zeker voor herhaling vatbaar
Martin Bruin
-
Heerlijke vis..heerlijke verse friet..lieve mensen. Zelfs voor sluitings tijd mochten we nog gaan zitten om te eten. Wat een service!! Niet gedaan uiteraard.
Mary Hermans
Echt een top tent. Alles vers en schoon daarnaast ook nog snelle service!
Armando Schotborgh
Schrijf ook een Review
