cadeaubon

Op zoek naar een leuk en origineel cadeau? Geef een cadeaubon van Visspecialist Van Eeden! Perfect voor speciale gelegenheden zoals verjaardagen, feestdagen, of gewoon om iemand te verrassen.

Waarom kiezen voor een cadeaubon van Visspecialist Van Eeden?

Met onze cadeaubon kunnen de gevers zelf het bedrag bepalen dat ze willen geven, zodat de ontvangers altijd iets kunnen kiezen dat perfect bij hen past.

Ons aanbod bestaat uit huisgemaakte visproducten van topkwaliteit, waarbij 90% van onze producten dagelijks vers wordt gemaakt.

Of het nu voor een verjaardag, jubileum of gewoon zomaar is, onze cadeaubonnen zijn altijd een goed idee als je iemand wilt verrassen.

cadeaubon Formulier

U kunt de cadeau bon bij ons in de winkel ophalen

Recente Reviews

  • Was hier vandaag voor het eerst. Wat 'n feestje om in deze zaak te komen. Geweldige sortering, uitstekende kwaliteit. Zeer aangename bediening!

    René Splithof Avatar René Splithof

    Leuke viswinkel. Haal hier altijd mijn kibbeling!

    Marcel Dingemanse Avatar Marcel Dingemanse
  • Mooie winkel, ruim assortiment met vaak nieuwe producten. Altijd lekker! Topkwaliteit en goede service 👍🏻👍🏻

    Martin van Arenthals Avatar Martin van Arenthals

    Mijn familie haalt hier altijd heerlijk vis! En vandaag wederom erg lekker, plus een man die echt hart heeft voor zijn vak.

    media thumbnail 0media thumbnail 1media thumbnail 2
    Pascalle The Hunter Avatar Pascalle The Hunter
  • Een goede viszaak is moeilijk te vinden, op aanraden van een familielid zijn we naar Den Haag gereden. Makkelijk parkeren en stukje lopen naar de viswinkel. Een schitterende winkel met alles wat een visliefhebber zou willen eten. Maar eens uittesten 2x kibbeling besteld met eigen gemaakte sausjes. Op dat moment genoeg plaats om te zitten ( er is ook een buitenterras) Sinds onze wekelijkse visboer met pensioen is gegaan is het moeilijk om goede kibbeling te kopen. (Bij een van de bekendste Viszaken in Rotterdam kan dat, prijs is niet leuk) de kibbeling werd netjes geserveerd in kartonnen bakjes en de smaak is perfect, lekker gekruid, niet te. We hebben eindelijk weer eens lekkere kibbeling van kabeljauw gegeten. Vaak wordt er een goedkopere witvissoort gebruikt en dat proef je dan ook. De grootte koelvitrine biedt veel keuze. Garnalen kroketjes, veel verse vis (kan ook haast niet anders met Scheveningen op,loop afstand) en veel vis gerechten. We hebben onze viszaak gevonden en we komen weer snel terug.

    media thumbnail 0
    Helmut J. Baier Avatar Helmut J. Baier

    Prima

    cees vandam Avatar cees vandam
  • Comfortabele omgeving en lekkere vissen

    media thumbnail 0
    Wendell Long (VOYAGER) Avatar Wendell Long (VOYAGER)

    Super verse vis heerlijk gebakken en hele fijne bediening gewoon een topzaak

    Klaas Jan Heuveling Avatar Klaas Jan Heuveling
  • Super verse vis, ziet er ook allemaal verrukkelijk uit! Ik rij nooit alleen langs, maar haal altijd broodje garnalen kroket en heerlijke salade. Niet twijfelen, gewoon heen gaan. En super vriendelijke bediening!

    Jerry Vrolijk Avatar Jerry Vrolijk

    De winkel is prachtig, het personeel erg vriendelijk en de vis is super van kwaliteit.

    Clubrondenhaag Ron Avatar Clubrondenhaag Ron
  • Verreweg de beste vishandel in omgeving Den Haag! Producten zijn altijd super vers en van de beste kwaliteit. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Stuk voor stuk harde werkers maar desondanks altijd tijd voor een vriendelijk praatje of uitleg over de producten en hun bereidingswijze. Ga zo door team van Eeden!

    jonniej888 Avatar jonniej888

    Heerlijke vis, beter dan Scheveningen! 👍 Lekkere verse vis, vriendelijke bediening.

    Jurriën Kaper Avatar Jurriën Kaper
  • Heerlijke vis, goede service en mooie zaak

    Rolf van Koppen Fotografie Avatar Rolf van Koppen Fotografie

    Geweldige vis, onze vrijwilligers bbq bij BuurtBoerderij De Nijkamphoeve was compleet met heerlijke vis van Van Eembergen uit Loosduinen. Top!

    Jan Korving Avatar Jan Korving
  • Heerlijke vis!!

    K.I. vd Klugt Avatar K.I. vd Klugt

    Heerlijk altijd goed l!

    Leroy Verwijs Avatar Leroy Verwijs
  • Mooie zaak, veel aanbod en lekker vers! Hygiënisch en vriendelijke bediening

    Edwine Boeser Avatar Edwine Boeser

    Beste vis in de omgeving. Altijd vers, lekker en betaalbaar. Zeer vriendelijke bediening en er is ook altijd wat, om het weg te spoelen.

    Renaldo F. Avatar Renaldo F.
  • Afgelopen vrijdag waren we in Loosduinen en hebben wat kibbeling en Tempura garnalen bij de vishandel meegenomen. WERKELIJK waar; de vingers werden er bijna bij opgegeten!! Uitstekende kwaliteit en sublieme smaak. Een GROOT compliment en petje af voor Vishandel van Eeden in Loosduinen.

    Hans van der Zalm Avatar Hans van der Zalm

    Keurig nette schone zaak met lekker broodje van van Eeden.

    Siejan de Goede Avatar Siejan de Goede

Schrijf ook een Review