Winkel
31 zitplaatsen!
10 cent per uur parkeren!
Loosduinse Hoofdstraat 198, 2552 AL, Den Haag
Ontspannen genieten van versbereide vis in onze winkel
Bij Visspecialist Van Eeden ben je van harte welkom om niet alleen verse vis mee naar huis te nemen, maar ook om direct te genieten van een versbereide maaltijd in onze winkel.
Met 31 zitplaatsen bieden wij een gezellige en ontspannen plek om even tot rust te komen. Of je nu komt voor een snelle hap of uitgebreid wilt lunchen, onze zitplaatsen geven je de ruimte om te genieten van de smaak van echte versheid!
Zorgeloos parkeren voor de deur, slechts 10 cent per uur
Menu
De Winkel
31 zitplaatsen beschikbaar!
10 cent per uur parkeren!
Loosduinse Hoofdstraat 198, 2552 AL, Den Haag
Bezoek Onze Winkel
Recente Reviews
-
Geweldige visboer.
Rob Heyder
Heel fijne viswinkel. Lekker eten en natuurlijk ook om mee te nemen. Top personeel, aanrader voor de visliefhebbers.
Gerry Reijnders
-
Top kwaliteit en super verse vis en niet in oud vet gebakken. Heerlijk.
Krijn Kros
Mooie zaak, veel aanbod en lekker vers! Hygiënisch en vriendelijke bediening
Edwine Boeser
-
Super mooie viszaak en de eigenaar versteld altijd alles vol passie je ziet dat alles vers 🐟 woord gemaakt en gesneden echt een aan rader 🐟 en probeer eens het broodje van eeden hmmm dat is smullen 😋
Martijn Herben
Beste vis in de omgeving. Altijd vers, lekker en betaalbaar. Zeer vriendelijke bediening en er is ook altijd wat, om het weg te spoelen.
Renaldo F.
-
Top winkel, ziet er allemaal zeer verzorgt uit. Je kunt zowel binnen als buiten, voor de deur, zitten en genieten van de goede producten. Ook belangrijk, vriendelijk en behulpzaam personeel. Heb je een vraag over een bepaald product, dan krijg je ook een fatsoenlijk antwoord waar je wat aan hebt.
Michael Den Haag
Geweldige vis, onze vrijwilligers bbq bij BuurtBoerderij De Nijkamphoeve was compleet met heerlijke vis van Van Eembergen uit Loosduinen. Top!
Jan Korving
-
Mooie winkel, ruim assortiment met vaak nieuwe producten. Altijd lekker! Topkwaliteit en goede service 👍🏻👍🏻
Martin van Arenthals
Echt een top tent. Alles vers en schoon daarnaast ook nog snelle service!
Armando Schotborgh
-
Hele mooie schone winkel met geweldige vis. Komen er wekelijks, nog nooit teleurgesteld.
Simone
Hele goede kwaliteit, altijd vers en heerlijk, en vriendelijk personeel.
Laszlo Fischer
-
Heerlijke vis..heerlijke verse friet..lieve mensen. Zelfs voor sluitings tijd mochten we nog gaan zitten om te eten. Wat een service!! Niet gedaan uiteraard.
Mary Hermans
Klantvriendelijk,qualiteit top en hygiëne ook goed
weverian
-
Gezellig en goed! Mooie zaak mooie mensen en lekkere visssies....
Maya Van Nes
Super verse vis heerlijk gebakken en hele fijne bediening gewoon een topzaak
Klaas Jan Heuveling
-
Topzaak hier moet je zeker zijn geweest en ik weet zeker, je wil niets anders meer. Dus laat je verrassen 👍🥂
Hans van Rijthoven
Vandaag weer heerlijke vis gehaald voor de barbecue. We hebben weer genoten van de verse vis!
Jeffrey Eshuis
Schrijf ook een Review

