Dé Visspecialiteitenwinkel van Den Haag

Visspecialist van Eeden

Visspecialist van Eeden is dé plek voor liefhebbers van verse vis van hoge kwaliteit in Den Haag. Onze producten worden direct vanaf de afslag van Scheveningen geleverd. In onze visspeciaalzaak kun je terecht voor een uitgebreid assortiment en deskundig advies. Vol passie en ambacht maken wij bijna al onze producten zelf. Bezoek ons in Den Haag en ontdek de smaak van echte versheid.

31 zitplaatsen!

10 cent per uur parkeren!

Wij bakken onze kibbeling in 100% plantaardige olie!

WIJ Geloven in kwaliteit

Meer dan 15 jaar ervaring

Dagelijks selecteren wij de mooiste vis op verschillende afslagen, zowel binnen als buiten Nederland. Door dagelijks vers in te kopen en zelf te fileren, kunnen wij de absolute versheid van onze producten garanderen!

31 zitplaatsen!

10 cent per uur parkeren!

Wij bakken onze kibbeling in 100% plantaardige olie!

Recente Reviews

  • Geweldige visboer.

    Rob Heyder Avatar Rob Heyder

    Verreweg de beste vishandel in omgeving Den Haag! Producten zijn altijd super vers en van de beste kwaliteit. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Stuk voor stuk harde werkers maar desondanks altijd tijd voor een vriendelijk praatje of uitleg over de producten en hun bereidingswijze. Ga zo door team van Eeden!

    jonniej888 Avatar jonniej888
  • Top winkel, ziet er allemaal zeer verzorgt uit. Je kunt zowel binnen als buiten, voor de deur, zitten en genieten van de goede producten. Ook belangrijk, vriendelijk en behulpzaam personeel. Heb je een vraag over een bepaald product, dan krijg je ook een fatsoenlijk antwoord waar je wat aan hebt.

    media thumbnail 0
    Michael Den Haag Avatar Michael Den Haag

    Van de week heerlijke dorade gehaald bij van Eeden. Zes stuks, super vers, werd ter plekken voor ons schoongemaakt en zoals altijd een leuk verhaaltje erbij! Even in de pan met olie gebakken, verse groente erbij en we hebben heerlijk gegeten!! Van Eeden is echt een aanrader en zeker als je gasten te eten krijgt, weet je zeker dat je hier goede vis krijgt!

    media thumbnail 0
    Manon Avatar Manon
  • Heel fijne viswinkel. Lekker eten en natuurlijk ook om mee te nemen. Top personeel, aanrader voor de visliefhebbers.

    Gerry Reijnders Avatar Gerry Reijnders

    Hele mooie schone winkel met geweldige vis. Komen er wekelijks, nog nooit teleurgesteld.

    Simone Avatar Simone
  • De visschotel was perfect. Zeker voor herhaling vatbaar

    Martin Bruin Avatar Martin Bruin

    Vissalade voor opa's verjaardag besteld. Was gewoon geweldig. Rijk gevuld en ontzettend lekker. Gewoon top en schoon op. Dank je wel Kevin en team!

    Jeroen Jong Avatar Jeroen Jong
  • BBQ-en met thema 'vis'. Vorige week bestelling opgegeven. Sardientjes, Tijger garnalen en zwaardvis. De dag was perfect mede door de super kwaliteit van de producten die Kevin en het team leveren. Naast kwaliteit van het product is ook de kwaliteit van de service en kundigheid van het hele team uitmuntend.

    media thumbnail 0media thumbnail 1media thumbnail 2media thumbnail 3media thumbnail 4media thumbnail 5media thumbnail 6media thumbnail 7
    Ae Vdberge Avatar Ae Vdberge

    Echt een top tent. Alles vers en schoon daarnaast ook nog snelle service!

    Armando Schotborgh Avatar Armando Schotborgh
  • Leuk zaakje met enkele tafels (ook buiten) om ter plekke te eten of mee te nemen. Vakkundige bediening is vriendelijk en vlot! Ruim en vers aanbod. Goede kwaliteit voor een prima prijs.

    Dan Hgrdk Avatar Dan Hgrdk

    Super betrokken vakman en medewerkers. Hele goede ondernemer.

    Gerard Verspuij Avatar Gerard Verspuij
  • Top kwaliteit en super verse vis en niet in oud vet gebakken. Heerlijk.

    Krijn Kros Avatar Krijn Kros

    Hele nette zaak, vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit zeer goed

    Joren Vlot Avatar Joren Vlot
  • Heerlijke vis, beter dan Scheveningen! 👍 Lekkere verse vis, vriendelijke bediening.

    Jurriën Kaper Avatar Jurriën Kaper

    Altijd hele vriendelijke mensen hierzo. Ook is alles echt heerlijk hier!

    Melanie Post Avatar Melanie Post
  • Prima

    cees vandam Avatar cees vandam

    Heerlijk altijd goed l!

    Leroy Verwijs Avatar Leroy Verwijs
  • Super zaak vriendelijke bediening

    Jeroen Ravesteyn Avatar Jeroen Ravesteyn

    Sushirollen voor valentijn zijn in de maak. Vis gehaald bij van Eeden en oh wat ben ik blij met ze! Zij geven advies op maat en zijn mega vriendelijk. Wat ben ik blij dat jullie bij mij om de hoek zitten. Fijne valentijn!

    media thumbnail 0
    Eline Witmus Avatar Eline Witmus

Schrijf ook een Review

De Winkel

31 zitplaatsen beschikbaar!

10 cent per uur parkeren!

Loosduinse Hoofdstraat 198, 2552 AL, Den Haag